Monday, September 28, 2009

kadang-kadang keringat aku untuk sekolah..bukan asap rokok je ye..

pabila asap rokok dihembus ditandas sekolah..kita dikejar dengan rotan..tetapi bila peluh dititiskan untuk sekolah, kita diberi penghargaan..time ni aku form 5..ni jamuan untuk atlet-atlet sekolah yang telah mengharumkan nama sekolah diperingkat daerah dan negeri..

kat sebelah aku atan, depan aku eddie dan sebelah eddie, zubir..kira kamceng la time sekolah dulu..tapi kan diorang ni atlet hoki..aku takraw..tak kesah la sukan pe yang kita men..kawan tetap kawan..
kadang-kadang bila kita main sebab nak enjoy ngan kawan-kawan..pergh!!itu style..tapi bila kita main di maki coach..sory ye coach..tak dapat ar nak main leklok..tapi pape pon kredit utk atan coz bagi aku pix ni..ini menggamit memori..

No comments:

Post a Comment