Monday, September 28, 2009

teringat dulu-dulu...

nak dijadikan cerita..aku ngan kawan-kawan pegi la Junjung nak mandi-mandi..sampai je kat situ..adoyai..potiong gila kot..tak menarik langsung..tapi nak wat cmna kn..dah sampai takkan nk blah je..alang2, bia la potiong pon..mandi jgak la..dalam kepayahan mencari port baik..tiba-tiba..aku.....
hehe..ternampak 2 orang gadis lepak-lepak mandi..so..bagaikan orang yang mengantuk di sorong bantal..ape lagi..(bukan aku yang tergedik2 ha..orang lain..)pegi la tanye..leh lepak-lepak sekali tak..diorang on..kami pon on ler..tempat potong tapi gadis tak potong..tu style!



time ni aku..bukan menggatal..saja je..nk bkwn..tak slhkn..wah jambu jgak aku time ni..comel2 lg..hehe

tapi tula kn..teringat dulu-dulu..gadis-gadis tu tak style sgt pon..yg style kenangan lepak-lepak ngn kawan-kawan..bila dah tua cmni..nak lepak-lepak sekali pon dah susah coz suma dah ada komitmen lain..pape pon..bila dah berkawan..jgn la jd kawan yang mcm beeerrrrrruuuuaaaa!









No comments:

Post a Comment